Hajar som hajar

Alltså gud. Vi har pratat endel här i huset om hajar. Det finns nog inget jag är mer rädd för än dom där förbannade fiskarna. En gång skulle jag spela i en såndär spelautomat där man skulle tävla i att skjuta på dom, bra terapi tänkte jag. Slutade med att jag var tvungen att gå ut ur buren för jag fick panik........ SÅ illa är det. Hur som helst så tänkte jag kolla läget på aftonbladet nu och vad ser jag på förstasidan om inte DETHÄR: (ringade in det viktigaste så att ni inte skulle missa)


I'm telling you, en dag kommer dom att äta upp mig!!! Fast nu har ju någon annan redan snott mina rubriker så får försöka bli känd på något annat sätt.. Men ändå, livrädd. Har dom inte jaktsäsong på hajar? Annars får dom gärna införa det tack. Det var allt från mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0