I'm finding that you and you alone can break my fall

Heeej på er. Är SÅHÄR glad, för imorgon är jag ledig! Äntligen. Det ska såklart regna hela dagen, meeen kanske lika bra så jag får lite gjort. Idag jobbade jag till halv 2 och fick ta en sväng till Lökka som behövde förstärkning. Klagade inte, fick ju spendera lite tid i taxibilar istället för att stressa runt, fett najsigt. Blir sängen nu för annars somnar jag väl i soffan. Fan vad skönt det hade varit nu när jag tänker efter. Bara glida ner och somna framför tvn. När hände det sist liksom.. Ääe. Bed. Now. Pronto. 

åh, kolla kolla vad jag gjorde för ett år sen.. hur bra som heeeelst!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Hej :) Ja, jag har tagit CSN lån för detta, det är väldigt svårt att ha råd annars då studieavgifterna här är väldigt höga som internationell student :P

2011-08-11 @ 02:53:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0