The winner takes it all

Åh vad jag gillar att jobba kväll mer än dag alltså, går så mycket fortare. Speciellt eftersom man jobbar med folk man tycker om. Fick även ta hand om en ny tjej på pausen idag. Jag bara eeeh alltså jag har jobbat i fyra dagar så jag vet inte mycket mer än dig, meen okej. Hon var skön dock! Sen kom ass restaurangchefen (som för övrigt är sjukt snygg) och sa att jag skulle ta hand om stängningen. "Du får ha kollen ikväll emilia". Aja, skönt att känna att man får lite ansvar redan första veckan liksom. För ska jag nu jobba på donken, ska jag vara BÄST på donken. Sådetså.


Kommentarer
Postat av: pappa

DU är bäst

ha det

2011-08-06 @ 17:17:06
Postat av: Jimpa

Flink :-D

2011-08-07 @ 01:12:14
Postat av: Emilia

Du med papsen <3

Takk Jimps, hoppas burgaren skakade ;D

2011-08-07 @ 05:10:45
URL: http://spinnvill.blogg.se/
Postat av: Jimpa

Burgaren skakade bra ;-D

2011-08-07 @ 23:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0