Jag är inte sjuk, jag är partysvensk

Hallååja, I'm back. Utgång igår. Bytte om på jobbet och så blev det vin och chokladmuffins på t-banan in till stan. Mötte upp Maja och dansade loss på Nichols. Pontus ringde från Napa mitt i allt också, liiite avis är jag på mina små 92killar.. Och helt sjukt att om två veckor är han en del av huset, fat nice. Tillbaka till igår så blev det lite efterfest hos en dude på Majorstuen. Traskade hemåt vid femtiden och idag var jag sådär lagom pepp på att jobba stängning. Men inget att göra åt saken, glassen blev räddningen. Fortsätter med 16-01 passen resten av veckan, förutom på fredag då jag är ledig. Längtar redan. Har inget liv längre men det är okeeej. Ser fetinglönen framför mig and it keeps. me. going. Yes.

Min kamera är på lagning men den här bilden är inte heelt omotiverad. För det första är den tagen på Nichol & son och för det andra är killen man inte ser bredvid mig duden vi var på efterfest hos. OCH NU KOM JAG PÅ. Att vi träffade Jaa9 igår. En av killarna som sjunger Partysvensk-låten. Fast jag fattade såklart inte att det var han förrän vi gått därifrån, haha fan så sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0