Vår kärlek var konstant, den var ju para siempre

Kanonbra dag ass. Var på stan med Maja och köpte shampo, balsam, hårinpackning och tvål.  Så nu kan jag duscha igen ;) Sen fick vi ett fruktansvärt sug efter BRÖD efter alla salladsmiddgar nu för tiden, såå vi köpte varsin baguette och gjorde oss räkmackor. Fysate vad gott, ni anar inte. Njöt av varenda tugga, mums. Jobbet gick också bra, stört mycket folk bara. Roliga småkillar vid stängning dock, skrattade mig igenom sista kvarten. Slutade inte förrän 2 sen traskade jag hem till min Maja igen och nu sitter vi här och orkar inte gå och lägga oss. Nu kan det få bli fredag tack.


Kommentarer
Postat av: Jimpa

Kos dere på Kräftskiva i morgen, natti :-)

2011-08-19 @ 00:56:56
Postat av: Emilia

Tro mig det ska vi :D natti jim!

2011-08-19 @ 03:57:05
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0