Krepsefest og Nichols

Oh lord vad vi åt igår! Där fanns så mycket mat och jag var ju tvungen att pröva allt. Så något illamående begav vi oss hemåt mot vinflaskorna och började smutta lite fint. Tog taxin för att möta upp grabbarna grus och Lova inne i stan. Av någon outgrundlig anledning (....) hamnade vi som så många gånger förr på Nichol & son. Börjar bli pinsamt. Men roligt var det, som vanligt. Vutte och jag tog oss dessutom en vända till Fridays och rockade det glesa dansgolvet. Grymma är vi. Var för mätt för fyllematen på donken så sparade den tills idag, ska sååå äta hamburgare på pausen. En timme tills jag måste bege mig. Döda mig långsamt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0