My california king

Herregud, jag har aldrig haft så många skrattanfall på en och samma dag. Det började redan ute på filtarna i morse och slutade inte ens när vi gick av t-banan för en timme sen. Vi försökte springa i takt med tåget. Gick ehm, sådär. Men kommer få magrutor om hösten fortsätter i samma stil. Eller.. med tanke på vad vi smällt i oss mellan anfallen, så kanske inte. Farligt att jobba på donken. Riktigt skönt med en ledig dag hur som, mest legat ute i solen och avslutade med en tur till Aker brygge för lite onsdagsmys. Finfint. Jobb imorgon dock så snart dags att sova. Inte riktigt i någon king bed som Rihanna, men min lilla 90säng får la duga.

Jag och min privata make up-artist, IN YOUR FACE Kenza!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad for at jeg har dere å le sammen med så kan jeg få magrutor jeg også :-) God natt :-)

2011-08-04 @ 01:03:30
Postat av: Emilia

Haha, ikke sant :D natti Jimps!

2011-08-04 @ 01:07:03
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0