Come what may

Lustigt hur livet kan kännas som bäst när man sitter och tuggar på en banan, efter en jobbdag som varit stressigare än någonsin. Dessutom fick en kund mig att börja gråta. Sjukt. Är det något jag verkligen är bra på så är det nämligen att tackla krångliga kunder. Min spontana reaktion vid sånna tillfällen är liksom att börja skratta, alternativt inte bry mig ett jävla skit. Men denna tjejen var så otrevlig och personligt elak att jag fick be Tilda ta över kassan så jag kunde ställa mig i kylen för att kunna andas. Bitch.

Förutom det mår jag som sagt kanon. Känns som att allt flyter på nu. Jobbar högst 5 dagar i veckan, tränar minst tre och hinner med ett par utgångar i månaden. Som det ska vara liksom. I måndags fyllde jag dessutom upp min kylskåpshylla, efter att ha levt på ägg och gröt i en vecka. Så nu mår min mage toppen den med. Mat är det allra bästa.

Nu är det en himla massa snö i Oslo för övrigt! Igår svor jag högt över det äckliga kalla jobbiga som föll ner från himlen. Men idag var jag tvungen att erkänna för mig själv att det faktiskt är ganska mysigt. Och det är väl bara att vänja sig, lär ju ligga där på marken fram till april.....

och snart åker björnfittan på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0