Sprit är skit

Nu har jag jobbat dag, festat och jobbat kväll i full rulle och om ungefär 7 timmar ska jag befinna mig på jobbet igen. Blir bara ett par timmar dock, för sen ska jag träna och ha mysmåndag i huset. Banne mig. Utgången igår var galen. Lite för galen. Lyckades liksom spärra min mobil och pin-koden är 1234...... Aja, berättar mer imorgon för nu hade jag tänkt få mig några timmars sömn. Stannade för övrigt en taxi när jag var på väg hem och frågade om jag ville ha skjuts gratis. Sånna fina människor gör mig så varm i hjärtat :) Nej nu, sängen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, sånt händer bara dig! <3

2011-12-12 @ 23:10:36
URL: http://niina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0