I wont worry my life away

Hemsk kväll igår alltså. Var fett underbemannade, så vi få som var på jobb fick slita som djur. Var därför helt slutkörd när jag vaknade och en fri dag satt verkligen på sin plats :) Började morgonen med en lång frukost och en dusch innan jag och Jim tog oss ner på stan. Mötte upp Maja lite senare och SHOPPADE för första gången på eeevigheter! Ett par skor, två fina tjocktröjor och så julklappar till familjen. Mycket nöjd med mina inköp, hade glömt hur kul det är att köpa saker. Speciellt till andra! Nu ligger jag i soffan och ser på fotboll och väntar på att Dave ska komma hem från jobbet. Då blir det disneydags, hell yes. Fin lördag i ett fint Oslo.

finaste linnea när vi vardagslyxade oss med sallad på BIT tidigare i veckan

Kommentarer
Postat av: POSSILINNETT!

Ska inte heller worrya mitt life away från och med nu. lovar. tack för du är min vän, du är så fin. p.u.s.s.

2011-12-18 @ 03:31:50
Postat av: Stekmillis

BRA gumman :D så ska det låta! love yaaa

2011-12-18 @ 04:43:13
URL: http://spinnvill.blogg.se/
Postat av: munterGÖKen

hahahahha stekmillis :D

2011-12-18 @ 20:15:50
URL: http://firejenter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0