Keep your love locked down

Är fett trött men nu känner jag mig lite tvingad att berätta vad som hände igår. När alla gått från jobbet utom lilla jag, går jag ut för att ta in skyltarna. I samma ögonblick som dörrarna stängs kommer jag på att jag ställt in dom på att bara öppnas innifrån. FUCK asss! Sprang runt på Major i ren panik och fick till sist hjälp av tre sköna killar att bryta mig in!! Sen vägrade dörrarna att öppna sig igen och paniken blev om möjligt ännu större. Jag hade gjort så att inga gäster kunde komma in dagen efter, jag hade förstört för hela McDonalds och chefen skulle DÖDA MIG!! Seriöst något av det värsta jag varit med någonsin. Men ett samtal senare lugnade jag ner mig och lite halvchockad städade jag klart till klockan slog 4.. Nu lät det mycket mesigare än vad det var, haha. Verkligen hemskt!

Den här jobbdagen har däremot varit en av dom chilligaste ever, like. Imorgon är vi på att igen. Först en tur till gymmet är det tänkt. Sist jag var där klämde en biffig kanadensare på min arm och sa "jodå, det finns nog lite fett där ändå". Så fredagen inleds med bänkpress så det står härliga till ;) Sees da.


första december, snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0