En del av min värld

Shiiit, snart jul alltså! Idag fick jag i alla fall en liten klapp mindre att oroa mig över. Resten av tiden fram till julafton kommer mestadels tillbringas på jobbet. Stängning tre dagar i rad, woop Vad som hänt sen jag skrev sist är väl inte alltför mycket. Har mest jobbat, och gosat lite med Pontus som kommit hem. I lördags var det som sagt disneydags med lilla sjöjungfrun hos David, en kille jag träffade på kursen för några veckor sen. Vi är ganska lika, David och jag, men det är speciellt tre saker vi har gemensamt: en STOR förkärlek till Disney (obviously), extrem rädsla för hajar och framförallt så har vi båda väldigt svårt för att sluta prata. Har nog aldrig mött en människa som pratar så mycket förut. Men det är bra, hellre det än att det blir tyst konstaterade vi. Tog sällskap hem med två fulla brudar som däckade rätt fort här hemma. Gillar dom. En annan tjej jag gillar är Linnet som gav mig en estrellapåse i julklapp!!!! Big love! Nu ska jag sova järnet. Pusspuss på er. 

Sådär såg jag ut i lördags, Jim gillade inte den här bilden utan sa att det blev för många Emilia. Förstår inte alls vad han menar. Ju mer mig desto bättre, ju.

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Fryktelig glad i deg, men to hadde blitt for mye :-) <3

2011-12-21 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0