Don't feel so naked, I am your blanket of hope

God kväll! eller natt. eller vad det nu blir. Hoppas ni mår bra där ute. Känns som om alla är sjuka för tillfället. Alla i huset är grymt förkylda och det var tungt att släpa sig till jobbet idag när de andra låg kvar i sofforna. Men imorgon jobbar jag årets sista pass så det är bara att bita ihop!

Nytt år på söndag alltså, sjukt vad tiden gått fort. För ett år sen var jag i staterna och visste inte alls hur mitt 2011 skulle se ut. Och nu sitter jag här i vårt grannland och fattar inte riktigt vad som hände. Har varit med om så mycket! Helt klart året som utvecklat mig mest, på många olika sätt. Eftersom jag älskar års-sammanfattningar kommer det snart en. Men nu måste jag verkligen lägga ner datorn och få lite sömn. Ttyl.

Såhär glad var jag för ett år sen, innan vi skulle iväg på årets sista basketmatch @ Davidson college. ÅH VAD JAG SAKNAR DET! Och saknar min Elin så att jag kan dö. Måste boka biljetter nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0