One more year has come and gone

Tja. För någon timme sen stämplade jag ut för sista gången i år! Kan ju säga att det känns helt okej. Har haft en riktigt fin dag tycker jag. Flydde från huset där två av mina roomisar numera besitter varsin härlig lunginflammation, mindre okej. Tror jag håller på att få något liknande men väljer att ignorera det faktumet, då jag tidigare idag bokade biljetter till göteborg över nyår. Kan bli riktigt bra.

Förutom den lilla spontanaren drog jag även in till stan lite innan jobbet och fyndade hela årets nyårsoutfit. Hann även krama lite på Sanna som är på besök, underbart! Jobbet flöt på sådär som det ska och nu ligger jag här och laddar inför morgondagen. Lerum alltså. Hört att det är the place to be.

Hade verkligen världens bästa nyår i min förra året, men David har lovat att vi ska slå det så jag litar på honom så får vi väl se hur det går ;) Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: pappa

om vi inte hörs på telefon får du ha ett



ricktigt gott nytt år



älskar dig

2011-12-31 @ 15:38:57
Postat av: Emilian

älskar dig med!! :)

2012-01-02 @ 01:04:19
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0