A dream is a wish your heart makes

Nu har det hänt lite saker i Oslot igen. När alla andra tog helg förra veckan intog jag istället jobbet. Men igår var det min tur att få ett par dagar ledigt! Jag satte mig helt sonika med rumpan i frisörstolen och blev av med ett kilo hår, efterlängtat om något. Sen var det dags för färgning, uppsättningar och en himla massa krystade leenden i några timmar framöver. Min frisör använde nämligen mig som modell för hennes kurs och vi filmade därför hela proceduren. Några krystade leenden blev det däremot inte när jag fick se slutresultatet, riktigt fetnöjd!

Mitt i allt poserande smsade Maja om utgång och jag var inte sen att haka på. Himla massa dans på yatzi blev det, mellan alla tafsande killar och hånglande par. Kändes lite som att vara tillbaka på en gymnasiefest på Bistro faktiskt. Men det var roligt ändå! Sen gick vi den långa vägen hem, börjar bli en tradition det där.

Min andra lediga dag har mest tillbringats på stan. Köpte den första julkappen, till min lilla mormor. Har fått lite idéer till resten av familjen med så det känns bra. Trots att jag inte kommer hem till jul då..  Efter min lilla shoppingtur underhöll jag först Maja och sen Linnea på deras jobb i sammanlagt nästan 5 timmar. Kvalitetstid. Nehe nu ska jag avsluta min och Davids mycket seriösa och ingående konversation om Disney, bästa! Sen ska jag sova ut och ladda för en hård kväll. På mitt kära mc'ern.


Kommentarer
Postat av: neggolinnet

du är finast vännen! <3

2011-12-07 @ 23:15:30
URL: http://firejenter.blogspot.com
Postat av: possimillus ;)

men det är väl ändå du :) <3

2011-12-08 @ 04:06:12
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0