Utgång är framgång

HEMMA igen. Om detta nu är hemma, men jo, det är det väl. Sjukt sugen på utgång är jag efter min tredagars-rehab, haha. Satt och läste min gamla blogg förut och gud vad jag önskar att det var sommaren 09 istället för 11. Jag hade så ROLIGT. Då var utgångarna underbara, jag solade mest hela tiden, hängde i köpingsvik med jakob och eddy, festade i bmåla, åkte bååååt osv. Nu känns det liksom inte ens som sommar.. Äe, fan vad bitter jag låter, så illa äre ju ändå inte. Nu ska jag ta en fet dusch och börja planera min kväll.


Kommentarer
Postat av: din sommarpartner 2009

vi hade det BÄST!! saknar det. saknar dig.

generalbrasa :D

2011-07-13 @ 23:19:19
Postat av: Emilia

chillade upp brasor och dunkade korvar, FINT ;)

vill hänga med dig nuuuuuuu!

2011-07-14 @ 11:08:03
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0