Det ska va på vissa vis, det ger vi fan i givetvis

Såååå underbart att krama lite på Olivia igen, som jag saknat. Vi hängde på Subway och tog igen våra år. När det stängde traskade vi vidare till Donken (haha ja..) och vem träffar vi där om inte min LINE och fröken Johansson. Där kan vi också snacka saknat. Vi bestämde oss för Strand på söndag så nu tar jag två dagar här hemma och vilar upp mig. Helt slut är lilla jag. Nu sitter jag och lyssnar på musik med mamsen och gissar att det bär av mot tvsoffan snart. Fredagsmys.

Olivia och Pontan för två år sen, på Viktoriadagen i Borgholm. Vi spanade på Måns rumpa och paparazzifotade Peter Swartling, ruligt!

Kommentarer
Postat av: Haakontomine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-09-06 @ 09:27:33
URL: http://haakontomine.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0