Diggi-loo Diggi-ley

Hola amigos. Har haft en väldans fin dag. Stan med mamma där jag hittade två söta bikiniunderdelar och äntligen ett par nya löparskor. Var ju tvungen att testa skorna så körde en 5kilometare och för att inte ha tränat sen jag kom till Kalmar är jag fasen imponerad av mig själv. Kände inte för att lägga mig ner och dö en endaste gång, hihi. Mitt enda avbrott var när jag får för mig att byta låt mitt på slingan och en fet rot passar på att hoppa fram ur marken.... Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen har jag hört så sprang vidare, mitt ben ser dock inte jättemysigt ut nu. Synd! Ikväll har vi gäster och jag har ätit way to much, så NU känner jag faktiskt för att lägga mig ner och dö lite granna. Men jag har hört rykten om choklad så tror nog jag överlever ett litet tag till allt.. Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0