Mitt älskade Oslo ♥

ÅH, Oslo :/ Bombdåd mitt i city, ni kan ju ana paniken när jag fick reda på det. Som tur är har jag fått tag på de flesta av mina kära där borta. Men usch. Hemskt.

Ne, skakar av mig det obehagliga och berättar istället om min dag som varit TOPPEN. Det blev en löptur och en dusch innan jag drog in och träffade Nina. Varsin overpriced sallad på Italia satt fint och gjorde att vi tog oss genom en liten shoppingtur. Sanna joinade även lite senare, fint! Sen gick tjejerna hem och jag mötte upp Danneman. Vi åt kärleksmums på Fiesta och snackade lite skit tills han körde mig hem. Nu ska jag snart avrunda dagen med lite chips. För tredje gången denna veckan. De e okej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0