You can hate but never brake me, this is what I'm made of

Söndagarna i Borgholm tär på kroppen alltså, sliten tjej som skriver. Men värt det, riktigt bra igår!! Sköna människor på solstolarna utanför, sköna människor på housegolvet och sköna människor i baren. Simmade hundsim med Olivia, dansade utan kläder med Pontan och drack strårom med Johnnys bror. Sanna var också med. Efter en hel del kaos hoppade vi av bussen innan första hållplatsen, sov i en bil (stört bekvämt, tro det eller ej!), bråkade med en gammal gubbe, kirrade parkeringsbot och bakishängde utanför Strand i morse. Fett.

Idag har jag suttit med några sköningar på en "brygga" i stan. Sen åkte jag hit med Pontus och hämtade brorsans playstation och lite annat jag inte får plats med i resväskan. Han flyttar ju nämligen in i det kära Huset om en månad, wie!


Sist men inte minst så stannar jag till torsdag nu, så vill ni hänga får ni slå en pling innan dess :) Later gators.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0