Always love, hate will get you everytime

Tjeeena, nu är jag på plats i huset. Lite sliten efter att ha sovit tre timmar inatt men jag överlever. Igår hamnade vi på Vallen där det första jag får höra är att tre blondiner tydligen "hatar mig". Haha, man bara YES det här kommer bli en bra kväll!!!

Faast det blev det faktiskt ändå, trots en massa hat från olika håll och kanter. Frida och jag dansade tills fötterna blödde och sen satte vi oss i en taxi hem med Elvan. Han följde med och vinkade av lilla mig på tåget imorse och sen bar det av. Påminn mig om att inte gå ut innan nästa gång jag ska göra en 10-timmars resa. Fy fan.

Hamnade bredvid en Israelit på bussen från Götet och han var helt stört jobbig och slutade. aldrig. prata. Ah, sen gick ju mina hjul av inne på Nordstan med. Så fick SLÄPA min feta väska, ni anar inte hur tung den var. Men så ska man ju inte jämt ha det lätt va. Hoppas på bättre flyt imorgon, nu ska jag krypa ner i min underbara säng. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0