Katter og latter

En sak till jag inte berättat, huset har ju blivit med katt! Nästan i allafall.. Den kom ut ur en buske när jag plockade hallon på trädgården (viktig parantes, hur nice liksom?!) och sen började den hänga på vår altan. Tillslut gick den in i huset och både Jim och jag bara aaaahw. Okej det kanske var mest jag men ändå. Maja däremot tyckte inte det var lika kul... ;) Hoppas den stannar nu bara. Mina närmsta vet nämligen hur mycket jag vill ha en katt, hihi. Gosigos!

Igår då, hamnade vi på en gräsplätt utanför några asgoa tjejers lägenhet tillsammans med Tøyenpojkarna. Sen blev det Fridays och Nichol & son, OTIPPAT! Eller ikkee.. Men riktigt kul var det! En efterfest lyckades vi också hamna på, men då gick jag och la mig istället, haha. Kunde ju inte komma helt död till jobbet första dagen liksom. Jobbet gick förövrigt rätt fint. Förutom när jag glömde två kunder och råkade få milkshakemaskinen att rinna över. Det tyckte ifs jag var rätt kul. Fast det var jag nog ensam om, tyvärr. Men tror jag kommer trivas.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0