Some more crazy shit

Festivalens:

 

Kändis: Idol-Danne, var överallt

Bästa: Maskinen, SINNES

Citat 1: Jag tycker synd om alla killar som har snoppar, dom är så fula

Citat 2: Det var ju bara kiiiizz

Citat 3: Alltså jag ääär inte full det bara låter så

Missade: Sick Puppies :/

Stöld: Någon gick in i Nattas tält och åt potatissallad och philadelphiaost. Alltså, dom tog det inte med sig utan satt inne i tältet och åt. Haha VEM GÖR SÅ?

Mysigaste: Allsången hos ”Norell och dom”

Fräschaste: Veckans enda dusch

Puss: 16åringen som nådde mig till axeln. Man får inte vara picky

Aj: Blåmärkena på min kropp. Måste gjort ont

Camp: Trash

Raggningsreplik: Du är snygg jag vill ha dig på rygg

Nostalgi: Wilmer X

Suraste: Publiken på Adams-ray, dom gillar tydligen inte folk som trängs, hm.

Bortsupna: Mobilen

Replay: Gubben i Lådan tre gånger, men det behövdes liksom, för det var så MAGISKT!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0