Tredje gången gillt

Herregud Kalmar, ni måste börja leverera lite om jag ska stanna kvar här nå längre. Gårkvällen var faktiskt riktigt seg, Maja och jag satt på krögers och halvsov och utanför vallen kryllade det av fjortisar. Var det verkligen så illa när vi var 18? ÅLDERSNOJA, mwah. Bäst på hela kvällen var promenaden hem där vi berättade historier om fina hus och sköna sängar. Sen tappade Maja hela pappersrullen i toaletten, haha. Har en film på när jag ska ta upp den därifrån (med en toaborste alltså....) och DET var faktiskt sjukt kul. Den kommer upp här sen, jag promise:ar. Fast ni lär inte tycka det var lika kul som vi.. Nuu ska jag käka med la familia och sen ge den här staden en sista chans. Inflyttningsfest hos Furre sen får vi se vart natten tar oss. Ha en fin kväll! 


Kommentarer
Postat av: Jimpa

Om Kalmar ikke skulle funke så savner vi deg i Oslo :-)

2011-07-09 @ 19:28:05
Postat av: Emilia

haha tack jim, det känns bra ;) saknar oslo lite med faktiskt

2011-07-10 @ 11:02:29
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0