Bye Bye Bukkene Bruse

I all packning och matlagning och umgåsning tänkte jag ta en paus och berätta lite vad som skeeer.

Hade min sista dag på jobbet i fredags och fick jättesöta sms och presenter från föräldrarna. Började nästan lipa när jag satte mig på trikken hem. Har ju faktiskt haft ROLIGT på jobbet dom sista veckorna. Och att inte kunna se Cornelia nästan varje dag längre, skuumt. Men visst, skönt samtidigt, sa ju upp mig av en anledning liksom.

På kvällen blev det midsommar med huset, Line, Maja och Niklas. Riktigt svenskt och supermysigt. Första året med snaps, vuxenpoäng där. Sen panikpackade jag för hemresan och åkte hem till Maja och sov. Bussen gick hem vid halv 7 dagen efter och träffade Linda på bussterminalen, så hade sällis hela vägen, GUTT!

Direkt när jag kom hem säger mamma Borgholm frågetecken och jag ropar jaaaa. Så hem och duscha sen iväg igen. Glömde somsagt min svenska mobil i norge men mamma har ju Elvans nummer så ringde honom och fyllot kom som ett skott. Träffade en massa gamla klasskompisar och andra goa typer med men var riktigt sliten och så en ögoninflammation på det, såå hoppade strand och drog hem och käkade pizza. Satt fint vill jag lova.

Nu blir det till att fortsätta packningen, så TAGGAD!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0