I still run this thing like a dancehall queen

Tror ni jag var svårövertalad igår eller? Eh, nej.

Efter grillningen uppe på balkongen stack jag iväg och lät det där vinet glida ner igen. Glad är jag för det, blev riktigt lyckat! Statyhäng, fiskshots, efterfest på VIPhyllan och en massa dans på Nichol & son tillsammans med min bästa Maja och goaste killarna gjorde min kväll. Tackar vi för. Tackar egentligen för hela långhelgen, underbar har det varit. SUPERT. Nu känner jag mig dock lite smått sliten, så ska äta upp dom sista av Jims salta bilar och sen sova järnet i min underbara säng. Nighty lovers.

Hittade Vutte rockandes på dansgolvet..
..och hånglandes på Nationaltheatret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0