Köper allt som inte går att köpas för pengar för pengar

Hade bara två barn på jobbet idag, så vi kände att en spontantur till stan skulle sitta fint. Och det gjorde den vill jag lova, dagen gick fortare än fortast.

På tal om att sitta fint är det precis vad lönen imorgon kommer göra. Efter min helg är mitt konto lite smått trasserat nämligen. Sen kan jag köpa allt det där jag tänkt köpa "när lönen kommer". Typ, en biljett hem. För om två veckor är jag på Peace and loooove (om någon missat det, är det enda jag pratar om..). Åh, just nu ÄLSKAR jag mitt liv! Och ja, grattis till studenten staggnister. Antar att ni också älskar ikväll.  

Avslutar med att presentera världens godaste glass.
Chocolate lover, blåbärsgelato, fudge, brownies och vit chokladsås. Die.

Kommentarer
Postat av: eddy

Peace!!!!! Vilka är ni som åker och åker ni direkt dit eller kalmar först? :D

2011-06-14 @ 22:30:46
Postat av: Emilia

så jävla underbart eddeee!! åker med två gamla högstadiekompisar med festivalbussen från kalmar på måndagsmorgonen :D hur gör ni?

2011-06-14 @ 22:33:51
URL: http://spinnvill.blogg.se/
Postat av: eddy

jaaaaaa!! okey gött, vi åker nog bil på tisdagen.. :)

2011-06-14 @ 22:40:29
Postat av: Emilia

sweeeet, syns där! :D

2011-06-14 @ 22:54:05
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0