Otrohet varar längst

Ååååh shit, energin!!!!! Råstädade vår barnehage, överallt och hela tiden. Efter jobbet var jag på så stört dåligt humör och ville helst bara gå och lägga mig och dö någonstans. Men så gick jag genom regnet till den heliga platsen kallat friskis och bytte ut Erik og Kriss mot Maskinen så nu pumpar adrenalinet och jag vill bara dansa som ett FREAK. Linda (Sannas syrra) kom förresten idag och fick förmodligen en liten chock av min energibomb när jag kom hem, förståeligt i så fall. Är lite rädd för mig själv för tillfället faktiskt. Hon hade köpt choklad till mig i alla fall, jag gillar henne. Och chokladen, den är nästan värd ett eget inlägg. Imorgon. För nu slänger jag min förra önskan om en chipskväll i papperskorgen och drar iväg på Majas dubbeldejtsgrej. Haha fan. Stress.

3 veckor kvar tills jag får se dom, yeeeesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0