Sleng hendene opp

Yo bitches. Ett hett tips, gå inte ut i Oslo om du är under 20. Hade verkligen skitkul här hemma med flickorna men så skulle vi då in till stan och det gick ju åt helvete. Typiskt. Fick i alla fall ett fint snack med Elvis när jag kom hem, haha go.

Slitna drog vi idag in till operan och åt glass i solen, sen blev det parken en sväng. Ikväll ska dom på övervåningen ha fest så ska snart upp och grilla. Frågan är om denna kroppen orkar mer alkohol för tillfället. Men sugen på Blå ju. Får se om Majsen lyckas övertala mig eller inte.

Juste, blev stucken av en geting igår med. Ont så satan! Såg den inte ens så helt plötsligt trodde jag mitt bröst skulle sprängas av smärta. Så går det när man ska vara snäll och inte mörda oskyldiga djur. Efter det kan jag säga att han inte fick leva länge dock. Den jäveln.

kul att man kan ta femtusen bilder och inte få fram någon som alla är nöjda med.
mysterium det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0