Instant karma's gonna get you

Åh, jag är så lycklig att jag kan dö. Har under ett par dagar letat i HELA huset, seriöst vänt på alla soffkuddar och mellan madrasser osv, efter min ipod och mått DÅLIGT för den verkligen varit borta. Så, när jag kom hem idag fick jag värsta uppenbarelsen och sprang upp för trappan och DÄR var den, min allra allra allra bästa och saknade vän! Haha sådär ja, en liten lycklig kärlekshistoria så här på tisdagseftermiddagen.

För övrigt har denna dagen varit så stört bra! Förutom att jag missade tbanan i morse... hehe. Vi hade bara två barn igen så drog in till stan och gick en massa runt aker brygge, till karl johan och mcdonalds. Det där sista gjorde vi inte alls om någon frågar. Sen blåste vi såpbubblor och göttade oss, fint fint! Imorgon bjuder chefen på grillfest. Ja, sista jobbveckan är rätt najs om jag ska vara ärlig.

Nu har jag hur mycket som helst på listan av saker att göra innan bussen tar mig hem på lördag. Så ska sätta igång på dirren. Catch y'all later.

visst är den fin, vår lilla barnehage

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Digger bildet ditt :-)

2011-06-21 @ 22:23:15
Postat av: Jimpa

Digger bildet ditt :-)

2011-06-21 @ 22:24:11
Postat av: Jimpa

Digger bildet ditt :-)

2011-06-21 @ 22:32:11
Postat av: Jimpa

Digger bildet ditt :-)

2011-06-21 @ 22:36:10
Postat av: Jimpa

Digger bildet ditt :-)

2011-06-21 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0