Baby jeg har store drømmer

Personalfest igår då. Sjukt bra och supergod mat. Grillat och potatis och sallad och bröd och oh, bara massa mums. Sen fick vi CHOKLAD-DOPPADE JORDGUBBAR. Åh herregud, det var typ det godaste jag ätit i hela mitt liv!! Sist men inte minst, fri alkohol. Riktigt kul var det faktiskt, nästan så jag blev lite ledsen över att jag ska sluta.. Nästan. Men efter den kvällen är det nog lika bra kanske, haha. 

Rätt som det var blev vi iaf sugna på utgång. Så jag, Sanna och Cornelia drog lite tidigare och hamnade hos killarna på Tøyen tillsammans med Maja. Robert slängde ner nyckeln rätt på min mun...... haha. Så fick värsta fläskläppen, mycket fint. Blev en sväng ut på byen med, utan id? Gick tydligen fint ändå. Fin kväll, oh yes. 

Vaknade vid 10 idag och fick ju liiide bråttom bort till jobbet och min kära kollega. Resten av dagen har vi städat, skrubbat, tvättat, donat oooch så skrattat lite åt igår. Längtar tills den där lilla jenten blir 20, då ni blir det röj och gøy! :)

Rolf (aka. vår vaktis aka. chefens ex aka. "mannen") drog fram gitarren. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0