She's a dirty dirty dancer

Lika bra att skriva om lördagskvällen när jag ändå är på g liksom. Efter Aker brygge blev det grillning med Sanna i väntan på Maja och lilla Matilda som var på besök. Självtitulerat mig till grillmaster nu, grym är jag. Laddade som få hittade vi hem till Tobberna och Robert för inflyttningsfest. Från första minuten var det bara så stört kul. Skönaste människorna verkligen! Helt plötsligt var klockan asmycket och jag hamnade på Grönland med en massa pojkar. Fick sen med mig dom flesta i en taxi till Fridays och de andra för dans dans dans. Avrundade kvällen på donken med dubbla cheeseburgare. 440 kalorier, viktigt. Dom dansade jag av i morse, disco på jobbet. Samma sak imorgon så nu snubblar jag i säng. Nattihej.
mina fina
haha nordiiiis, kan inte släppa denna bilden
foppa avslutar inlägget med bravur! chip

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja jag också :D vilken dag kommer ni dit? För jag kommer på tisdagen och börjar inte jobba förrän 13.00 på onsdagen så kan festa på tisdagen!! Om det är några där då vs :O haha

2011-06-07 @ 21:27:40
URL: http://nathalieselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0