Gratulerer med dagen Sverige!

Ååååh, fick nyss reda på att Sick Puppies kommer till Peace and love, hur glad är jag? ASGLAD! Fråga bara Jim som sitter bredvid mig och suckar åt mina glädjeutbrott, haha. När jag ändå är inne på musik måste jag ju berätta om min helg. I lördags låg vi nämligen i en park vid Aker Brygge och lyssnade på norska rappare, finns inget norrmän gör bättre än rapmusik alltså. Feeett. Sen igår var det som sagt miljöfestival för barn i Frognerparken. 50 000 pers, galet. Tanken var då att se Admiral P vid 12 och sen gå hem och vila ett par timmar, men han var sex timmar sen... Så vi blev helt enkelt där hela dagen. Robin og Bugge, Cir.cuz och Erik oh Kriss var bra så sate! Sjukt mysiga dagar med grym musik alltså. Lovelovelooove it.



Min framtida man, Kriiiissigubben

Alexander With tolkar Dancing on my own, så himla fint!

Cred till Jim för bilderna. Finns hur många som helst men gidder ikke lägga upp dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0