Don't wait up, just leave the light on. 'Cause all the roads that I might take, will all one day lead back to you

Fick ett sms av Cornelia imorse som sa att hon var sjuk. Sååå har jobbat dubbelpass själv idag, ute i regnet. Tack gode gud för att du skapade kaffet, eller vem det nu var.

Helt slut när jag kom hem, men mitt braiga humör gav mig energi till att tvätta två maskiner och städa rummet noggrannare than EVER. (ändrade nyss från någonsin till ever för att det 1, ser coolare ut och 2, folk stör sig när man skriver på engelska och det är så stört kul att irritera folk med helt onödiga grejer som jag inte förstår hur dom ens orkar lägga energi på. ska banne mig börja skriva in ännu fler engelska ord istället och utöka mina "dude"s och "sweet"s så långt det går. på tal om lång är det vad denna parantesen blir så ska avsluta den.. nu) Känns hur som helst underbart att krypa ner nyduschad i rena lakan, inte mycket som slår det en tisdagskväll. Nighty! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0