Like an apple on a tree, hiding out behind the leaves, I was difficult to reach. But you picked me

Sådärja, efter lite morgonpanik som resulterade i ett par timmars kvalitetstid med pappa sitter jag här nyduschad och fin. Tror att det mesta är fixat inför imorgon, bara klorna kvar. Ska packa färdigt väskan med, för jag hinner inte hem mellan balen och avfärd så allt måste fixas idaaag.

Resan igår gick fint och Frej mötte upp mig på... donken. Haha. Sen blev det en sväng runt Hansa innan vi drog till Hossmo för att kolla kass fotboll. Äe, det gick inge vidare alls för mitt favoritlag och inte fick favoritspelaren vara med heller. Men vi fick prata med lite vänner och käka boller så vi klagade inte.

Efter matchen blev det utgång med mamsen som fyller år idag, pass på. Krögers och Harrys och en shot för mycket. På grund av Jimmy lär vi hamna i Kalmar posten med, inte helt okej känner jag sådär lite spontant. Men trevlig kväll må jag säga. Trevligare ska det bli imorgon. Längtar.

Jogeeee var glad trots förlusten, bra det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0