Om sanningen ska fram..

Som jag sagt många gånger förut och som jag skrek på dansgolvet igår: JAG ÄLSKAR OSLO! Staden som gav oss en helt sjukt underbar och rolig kväll igår. Smuttade vin hos systrarna Winroth innan vi begav oss till Tobbe x2. Hamnade tillslut på Fridays och grannstället Nichol and son. Vi dansade tills svetten rann och knappt kunde stå längre, så stört kuuul! Träffade en av Oslos snyggaste killar med, viktigt att tillägga. Svensk. Såklart. Dock var inte kvällen helt perfekt då någon snodde min kamera och pengar på trikken... Grattis idiotjävel, hoppas att du mår BRA när du använder dom. Majas jacka försvann inne på klubben med. Sug liksom. Men efter en kväll som igår är jag nästan beredd att säga att det var värt det. Nästan.

Millis och Mahjs posar sönder, som på den gamla goda tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0