Etter regnet synger fuglene

Erik & Kriss, Cir.Cuz OCH Admiral P i Frognerparken den 5:e Juni! Hur guuutt. På en miljöfestival för barn.... haha! Kommer passa in som handen i handsken. Ska stå längst fram på alla framföranden och skrika med 14åringarna ;) Annars idag så har det inte hänt så mycket spännande. Förutom när jag visst hade en spindel på mig och en tjej skrek OH MY GOD du har en edderkopp i håret!! Jeg tuller ikke! Började såklart asgarva i sann Emilia-anda. Hon kollade på mig som jag var dum i huvudet. 

På radion all. the. time. Liker det.


Ps. Line, jag kommer tänka på dig när AddeP drar av Spinnvill ♥
Ps 2. Line igen, vad tror du om pojken där i början av videon? Peddomillis-material?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0