Och här står jag kvar, för jag blir så dum av dig

Både Sanna och jag har fått sjukt ont i halsen idag så vi tog nyss en riktig myskväll framför No Strings Attached. Asbra var den, see it! Innan det hade vi felles dag, deras barnehage kom till vår och grillade kåååv. Fint. Pratade med bossen och hon har massa vänner i musikbranchen. Så hon lovade att hjälpa mig få in en fot på ett roligt jobb, eller kanske ett intership, i höst. Kuuuligt, jag håller tummarna. Sen nu när jag gick in i mitt rum fick jag nästan en chock. Hade glömt att jag städat, någon hade tydligen släppt en bomb eller något där inne så det behövdes verkligen. Nu är det finare än finast och jag ska krypa ner i min gosiga säng. Nattttti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0