Satans Järnvägar

Resan hem igår blev elva timmar längre än jag tänkt, tack sj! Ljusglimten var att jag var i mysigt sällskap och fick ner både pizza och kladdkaka. Var tillslut i Oslo vid kvart i sju i morse, i huset vid kvart över och åkte till jobbet kvart i åtta... Kul. Gick grymt bra att jobba ändå. För att jag inte skulle somna höll jag igång non stop och målade grisar, klippte hästar, städade, diskade och lagade mat. Dagens oh no blev allså inte att jag somnade under nått blöjbyte, utan att "om sanningen ska fram" har börjat spelas på norsk radio. Kommer avlida, på riktigt. Får ta och berätta om balen imorgon för nu ska den här bruden sova stenhårt, natti.


Kommentarer
Postat av: pappa

jag gilllar din tuffhet,vill du ha jobb som

snickare? hoppas att det gick bra på balen

hoppas.Ha det -)

2011-06-01 @ 19:17:37
Postat av: Emilia

haha ja, frågan är om DU verkligen vill ha mig som snickare ;) älskar dig!

2011-06-01 @ 19:44:48
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0