Aldrig att jag låter dig glida, igenom mitt hjärta för det är svart och kallt och fult utan dig

Åh, jag förstår inte varför jag alltid ska ha mitt bästa humör klockan 3 på natten? Gick riktigt bra att jobba idag i alla fall. Man kunde nästan ta på min ångest innan jag tog stegen till Majorstuen, men väl där gick det som på räls. Fick tillomed lite tidiga julklappar av bossen. Woop woop.

Igår var jag dock ledig och efter att ha blivit sminkad av proffset Maja på Make Up Store och några glas vin hemma i huset bar det av på MUS modevisning. Själva visningen var balll men efterfesten inte riktigt lika fräsig. Pallade inte riktigt alla höga näsor och putande läppar så lämnade festen rätt tidigt. Men inte utan att först roffa åt mig en goodiebag. Rätt ska vara rätt.

Nu ska jag lägga huvudet på kudden så att jag kanske orkar ta mig upp till gymmet innan jobbet imorgon. Får bli ett arm-pass i sånna fall, min rumpa skulle förmodligen (tillsammans med mina lår) planera mitt mord, om jag ens tänkte tanken på att träna dom nått mer inom en snar framtid. Godnatt på er!

Älskar att ha min egen make up artist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0