Ingen tror att dom är nått där jag kommer ifrån

Heej. Har som sagt inte mycket till liv fram till lördag, men trivs rätt bra ändå. Måndagen var en stor dag, men som i stort sett ingen överhuvudtaget uppmärksammade. Min namnsdag! Så nu kan ni få chansen att säga grattis i efterskott. Era jävlar. (att jag hade glömt det själv har inte med saken att göra) Förutom det har det väl inte hänt något direkt spännande.. Skulle väl vara idag på jobbet då, när en random dude SPRANG in och snodde en näve sugrör och försvann lika snabbt igen. Haha, trevlig kille. Nu ska jag somna in till ett avsnitt 90210. Snakkes!


Min fina Albin, en av dom få som kom ihåg dagen.
Gillar bilden btw. Den gör mig glad. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: pappa

grattis,pusss och kram

2011-11-19 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0