Japp jag är jävligt nöjd med min situation, japp japp

Igår kom det, äntligen, skaket jag väntat på! Och vilket skak sen, nu är humöret på topp igen. Jobbade jag först några timmar och shoppade lite byxor till nästa arbetspass. Utsvängda dressbyxor med skön 80-tals feeling. Nice. Sen hem för vors med Johanna och Emilia innan vi mötte upp Tobias på vår fina arbetsplats. Utestället blev sedan Yatzi och efter en sjukt god drink och massa prat blev det dansgolvet resten av kvällen. Sen GICK vi hem, fråga mig inte varför. Men det var faktiskt skönt och en mycket trevlig promenad tycker jag allt. Somnade 5 och vaknade 3 timmar senare, piggare och hungrigare än aldrig förr. Så ställde mig och stekte ägg medan dom andra i huset sov vidare som normala folk i några timmar till. Nu ska jag laga mat igen och be för att chelsea-matchen på tv snart är över så de andra tråkmånsarna kan bli lite sociala igen. Så rastlös!! Men nu ser det ut att vara fulltid här så jag skymtar ljuset i tunneln. Ha det alle sammen.

såhär såg jag inte ut igår. men på ett ungefär. jag menar, kanske inte samma smink och frisyr.. men näsan och kinderna sitter på samma ställa och hade definitivt det där luriga leendet. that's how I roll baby.

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Fulltid og Chelsea tapte! Nu ska det skakas!

2011-11-20 @ 19:07:47
Postat av: Emilia

haha shake it shake it jimps! screw chelsea, länge leve arsenal :)

2011-11-20 @ 23:15:32
URL: http://spinnvill.blogg.se/
Postat av: Nina

"men näsan och kinderna sitter på samma ställa" Hahah. du är för go!

2011-11-23 @ 17:14:58
URL: http://niina,devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0