My baby shot me down

Så kom äntligen dagen alla väntat på. 40 minuters skjutande på chefen!! Nej, skämt å sido så var det dags för personalmöte och Laser game stod på schemat. Men inte innan vi proppat i oss pizza på Peppes. Jag åt mest som vanligt. Pinsamt. Sen förlorade självklart mitt lag också, så vi var tvungna att sjunga We wish you a merry christmas på Jerbanetorget. Har det på video, men så roligt ska vi inte ha i den här bloggen ;) Men ja, hade faktiskt en riktigt avslappnad och rolig kväll med mina fantastiska co-workers! Nu ska jag hoppa i säng med min nya tröja som Pontus gjort själv och så generöst gett till mig. Asfräs är den vill jag lova. Godnatt på er.

Eftersom jag lider av extrem bildbrist så rotade jag i arkivet för att se vad jag gjorde för ett år sen. Haha, så ful. Var tydligen extremt peppad på jul? Ja någon ska ju vara det med.

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Respect for den mustachioen, cutie Santa :-)

2011-11-29 @ 08:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0