What are words

Snacka om att denna dagen gått upp och ner som en eller annan berg och dalbana. Hade en bra start då jag träffade Annso på hennes jobb och pratade om mitt hår... Ska vara film-modell på måndag, kan bli intressant. Sen när jag kom hem hade jag tänkt göra mig iordning för gymmet, men hela kroppen och huvudet sa emot och jag däckade i soffan. Mådde piss och låg kvar i stort sett hela dagen. Jim lagade middag till mig (sjukt bortskämd tjej) och efter det mådde jag faktiskt lite bättre.

Vid sju följde jag med Pontus som skulle spela innebandy och snackade bort halva matchen med målisens flickvän. Sista delen följde vi dock med sjukt engagemang och det blev tillslut vinst! Med andra ord två stolta innebandyfruar som höll på att frysa ihjäl i väntan på tbanan. Slutet gott allting gott? Neejdå, då ska min underbara mage hitta tillbaka till sina gamla dödaemilia-vanor. Så har legat och kvidit till 90210 resten av kvällen. Kul på sin sista lediga dag för veckan. Kul.

Nu har Linnéa och jag dock haft vår vanliga facebook-dejt så humörmätarn pekar åt rätt håll igen. Vet att thanksgiving var för några dagar sen men vill bara säga att jag är så stört jävla tacksam för att jag har så fina vänner. Jag älskar er!!

proffsfotograf fo sho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0