If looks could kill

Oj, kom på att det kanske inte var någon bra idé att ha mitt sista inlägg som just ett sista inlägg. Lördagskvällen var faktiskt väldigt rolig! Tacos och lite vin här hemma innan vi drog till killarna från Rinkabyholm. Där bjöds det på skratt, skönsång och kaffe. På ett ungefär. När alla andra drog ut hamnade jag som vanligt någon annanstans. Denna gången på mcDonalds med Pontus och ett par cheese. Sen vandrade vi hela långa vägen hem och däckade i soffan. (nu lät min kväll sjukt tråkig.. vi hade askul under tiden, lovar!) Sen drog då Maja hem alla killarna från förfesten och det bjöds på popcorn osv. Fin kväll.

Efter det hade jag två lediga dagar vilka bestod av kebab, choklad och chips vilket ångest-kompenserades med ett hårt gympass. Idag var jag tillbaka på donken och jobbade mina timmar. Bäst på hela kvällen var när jag spände ögonen i en fjortis-gutt vilket fick honom att sopa upp alla sugrörsbollar han spottat på golvet. Show.

blickeN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0