En fin helg

Hej vänner. Har haft en riktigt bra helg i Oslot. I fredags grillade vi lite på verandan. Eller, det var tanken i alla fall, men gick sådär måste jag erkänna, haha. Sen myskväll med massa choklad, chips, ostbågar, nötter och salta bilar. MÄTT. Så en film och singstar med gitarrspel på det, supermysigt!

På lördagen blev det först en massa jobb, men på vägen hem plockade vi upp sushi, gottit. Så kom Jims föräldrar på besök och det blev plockmat med ost och kex och frukt och vin. MÄTT, igen. En utgång blev det såklart också, slutade i en soffa på Fugazis övervåning efter en sväng på vårt kära Nichols, fint värre! Eller det slutade ju inte där heller.. Helt plötsligt var vi nämligen på grönland och Vutte bjöd mig på världens godaste brownie. Lite mycket mat känner jag här nu. Vi sov hur som helst hos killarna och efter en alltid lika pinsam walk of shame, blev det jobb till stängning. Så blir det fram till fredag då jag har workat 13 dagar i rad. Redan utsliten. Men nästa vecka får jag min första lön, kaaa-chiiing!

Har tappat bort min kamera lite.. men här är en bild på lördagsmyset. Riktigt trevligt faktiskt, inte ofta den här bruden pratar politik ska ni veta, hehe. Fett mycket vuxenpoäng! tills vi hamnade på nattklubben då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0