För många ramlande flickor ramlar förbi. För många rammelsängar att ramla i. Människor ramlar runt på stan. Människor ramlar hårt precis som du, och jag

Har haft mina två första riktiga skift på donken nu. Har gått okej tycker jag ändå.. Paniken smyger sig på lite titt som tätt då min prestationsångest som vanligt sitter och skriker där uppe i huvudet. VAR BÄST DÅ. Kvällens pass avslutades väldigt dramatiskt av att jag halkar i köket och landar på min arm. Sämst. Har så satans ont nu, kan inte ens böja den riktigt och måste lyfta den med hjälp av den andra handen...... haha, fyfan. Hoppas jag sover den i form. Imorgon jobbar jag skift igen och sen är jag ledig fram till torsdag och sen har jag fri resten av veckan. TUR att pappa kommer på fredag annars hade jag dött av rastlöshet!! Nu måste jag nog sova, trots att jag är piggare än någonsin. Natti på er.


Kommentarer
Postat av: Jimpa

I get knocked down

But I get up again

You're never going to keep me down

2011-09-26 @ 20:19:39
Postat av: Emilia

tubthumping

2011-09-27 @ 03:39:12
URL: http://spinnvill.blogg.se/
Postat av: Nina

Har du blivit arbetsledare?:D

Förresten nu missade jag ju dig när du var hemma. Flyttade hem till Kalmar igen i lördags så nu stannar jag förmodligen ett tag så du måste säga till när du kommer till Kalmar igen!

Btw, sjukligt snygga shorts!

<3

2011-10-03 @ 00:51:43
URL: http://niina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0