I'm lovin' it

ÅH har ett extremt jättesug efter Polly. Om ni ville veta. För övrigt är jag helt totalslut. Igår var det extremchill på jobbet och kom tillbaka idag med samma chillattityd men NEHE det gick inte. Var fan kö till dörren den största tiden av dagen och det var vääldigt få stunder vi inte hade någon alls. Min hjärna är kaos. Trots detta är jag på ett fruktansvärt bra humör. Fast jag inte har mycket till liv just nu så älskar jag det ändå. Uppskattar liksom det lilla, if you know what I mean. Nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova sött.


Har ju glömt visa! Gissa vem som fick nya skor i måndags liksom, näääjs. Bättre än mina gamla 42or som knappt satt ihop i allafall... Fett fräsiga med ju, hehe he he. Ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0