Man måste dö några gånger innan man kan leva

Min mormor säger alltid att jag ska vara mer utlämnande i bloggen, med mina känslor osv. Brukar inte göra det av olika anledningar men ibland måste man bara få skriva av sig, och dela med sig. Så here we go. Jag kunde inte sova natten tills idag, för det pågick ett bråk i huset. Det var jag och så var det min värsta fiende, den där jävla prestationsångesten. Innan hade jag haft ett långt samtal med Jim om allt och när jag skulle sova insåg jag hur nära jag faktiskt är att traska rätt in i den där väggen alla pratar om. Samtidigt som jag smälte det och försökte komma på vad jag ska göra åt situationen, står en annan del av mig själv och pekar och skriker DU KLARADE DET INTE. Och så kommer besvikelsen och frustrationen och tillslut bröt jag liksom ihop lite grann. Det värsta jag vet är att göra folk besvikna och framförallt mig själv! Finns ingen värre känsla. Och jag vill så gärna klara av att jobba så mycket som jag gör, för jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt. Men så som jag mått på sistone ska man fan inte göra. Så då måste jag ge upp, och jag ger aldrig upp. ENVISHET är något jag ärvt från min far och det brukar vara en bra egenskap. Fast kanske inte just nu då. Sov hur som helst tre timmar innan jag gick upp, åt, och la mig i soffan. Maja kom ut och jag bröt ihop lite till. Men nu råkar det vara så att jag har världens bästa sambosar så efter ett tag kändes det bättre och väl på jobbet pratade jag med bossen om att sänka mina tider. Själva passet gick kanon och tro det eller ej ser jag fram emot att jobba imorgon. Trots att det är fredag, stängning och no life-varning. Okej, kan väl erkänna att jag hellre suttit hemma och sett på norska idol men det känns ändå bra. Och jag mår bra, egentligen. Ska bara få tillbaka en del av mitt liv, en skymt av fritid och lite såndär.. vahetere.. energi! Så, nu vet ni. Tack gode gud att jag inte har femtitusen läsare!! Haha. Och kommer säkert ångra mig i efterhand att jag publicerade detta. Men åh vad jag behövde få det sagt. Kram

jag går inte isär, när jag går med dig ♥

Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt Emilia

lev ditt liv inte mitt jag gillar mitt liv

tro det eller ej.Jag har jobbat hela dan men jag

gör det för att jag gillar jobbet inte för pengar,som jag alltid har sagt du måste göra det du

vill och älskar

Ha det gött .gött som mos

2011-09-17 @ 20:17:59
Postat av: pappa

Lev ditt liv inte mitt liv

jag älskar att du funderar på vad du vill göra,

jag har jobbat i dag men jag gillar detta!

jobba bara med det du tycker om ::::DÅ BLIR DU

RIK ? OCH LYCKLIG

Ha det gött som mos

2011-09-17 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0