Kom tätt intill, det är okej. So I can shake you

Godkväll! Har haft en helt underbar helg verkligen. I fredags var jag och Pontus på Erik og Kriss konsert då. JAG tyckte ju dom var asbra, frågan är om min kavaljer var lika imponerad.. haha. Men kul vare i alla fall. Och jag menar, när trummisen i bandet lägger till en på facebook måste det ju varit en lyckad kväll?

Igår blev det obligatoriskt lördagsvinande i huset, där resultatet av drycken var lite varierande från person till person... Alla fem åkte i alla fall vidare till pojkarna på Grönland, men bara två tog sig vidare ut på stan. Killarna åkte hem och jag blev liksom kvar. Klagade dock inte då jag hade fint sällskap av en skön finne och Håkan Hellström. I morse bjöds det på kycklingspett och sen dess har jag bara svullat. Imorgon tänkte jag nämligen ta tag i mitt liv. Back to fatcamp alltså. Återstår att se om jag lyckas lika bra som sist.

Åh, för ett år sen var jag på Disneyland i Florida, glad, brun och utan en tanke på jobb. Nu sitter jag här, blek och trött med en 60timmars arbetsvecka framför mig. Men jag klarar mig alltid va. Let's freakin do this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0